MENSA

Eu nu am înţeles niciodată povestea asta cu testele pentru aflarea coeficientului de inteligenţă. Mă rog, eu am fost ferit mai tot timpul de riscul de a fi pasionat de teste din astea, psihologice. Orice test cu mai mult de 10 întrebări mă plictiseşte de moarte.
Unicul test care m-a marcat a fost unul făcut dintr-o revistă de pe la începutul anilor 90, poate chiar din 1990: „Aveţi origini extraterestre?”. Am aflat că sunt un extraterestru în formă umană.

Ţin minte şi acum o întrebare: „Aveţi o nostalgie pe care nu vi-o puteţi explica, a unei alte lumi?”

Dar nu despre asta vreau să scriu ci despre testele MENSA. Tare am senzaţia că MENSA nu este gândită să fie o elită, nici măcar pentru a fi o „listă scurtă” a oamenilor care ar trebui îmbarcaţi pe o „arcă a lui Noe” în cazul unui eventual diluviu universal.
Pur şi simplu este o aflare în treabă deşteaptă, unde intri în urma unui test (dar pe care îl poţi susţine de două ori, am înţeles), cu o taxă de 35 de lei. Cum vă daţi seama că este înghesuială mare de oameni care îşi doresc să primească o ţidulă că sunt inteligenţi, profitul nu este deloc mic.

Ai trecut testul? În fiecare an plăteşti o cotizaţie de 60 de lei pentru a fi în două programe: Sigh şi Sight, ce au aceeaşi valoare ca şi comunităţile de pe Facebook.
(Nu mă credeţi? Vizitaţi link-ul: http://mensa-romania.ro/beneficii/sig/ ).

E drept, beneficiul suprem este acela că părinţii, rudele şi prietenii vor avea bucuria că….eşti deştept foc. 🙂

CT_Quartz-IQ_SPOTLIGHT

Lasă un răspuns

